অনলাইন লাইভ কেচিনো প্ৰযুক্তিৰ বাবে জুৱা উদ্যোগ বহু সলনি হৈছে। ই খেলুৱৈসকলক যিকোনো ঠাইৰ পৰা, যিকোনো সময়তে এক নিমজ্জনিত আৰু পাৰস্পৰিক খেলৰ অভিজ্ঞতা প্ৰদান কৰে। সেয়েহে, সময়ৰ লগে লগে এই প্ৰযুক্তি কেনেদৰে সলনি হৈছে সেয়া বুজি পোৱাটো জৰুৰী। ই মানুহক ই কিমান দূৰলৈ আহিছে চাবলৈ আৰু ইয়াৰ ভৱিষ্যতৰ গতিপথ জানিবলৈ সহায় কৰে। 2000-ৰ দশকৰ আৰম্ভণিঃ অনলাইন কেছিনো ষ্ট্ৰিমিংৰ আৰম্ভণি 2000-ৰ দশকৰ আৰম্ভণিতে, সৰল ভিডিঅ 'ষ্ট্ৰীমিং প্ৰযুক্তিৰ উদ্ভৱ হৈছিল। ই অনলাইন কেচিনোসমূহক খেলুৱৈসকলৰ কম্পিউটাৰলৈ টেবুল গেমৰ লাইভ ভিডিঅ 'ফিড প্ৰেৰণ কৰাৰ অনুমতি দিছিল। অৱশ্যে, কিছুমান প্ৰাৰম্ভিক সমস্যা, যেনে
#TECHNOLOGY #Assamese #UG
Read more at Qrius